I made this widget at MyFlashFetish.com.

 

Thursday, February 10, 2011

ini pemalas atau cuti terlalu lama????

sampai dah tak tau nak baca yang mana satu nie...

ini tak tau apa masalah

uuiiiyyaaaii...apasal nie??

bukan berkulat jer...siap tumbuh ntah apa agak nya...macam pokok taugheee..

kemara
dah macam kebun sayur ...


*p/s: jagan lah sampi jadi macam gini....nie dah tahap teruk ...

tips cover malu..

hahhahaa..dah jatuh nak c0ver lagi tu...





Berikut adalah tips yang berkesan untuk korang cover malu:

1.Kalau tersepak batu:
Jangan terus bangun, sebaliknya kamu baring dan terus berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai. Bila sudah tiada yang nampak, barulah bangun.

2.Kalau terjatuh basikal:
Cepat-cepat naik basikal kamu semula dan buat-buat jatuh sehingga berkali-kali supaya orang ingat kamu sengaja buat lawak.

3.Kalau terjatuh tangga:
Terus bersilat seolah-olah kamu dirasuk atau sedang berlawan dengan makhluk halus.

4.Kalau terjatuh dalam longkang:
Pungutlah sampah yang ada sambil marah-marah dengan suara yang kuat, pasti orang menyangka kamu seorang yang amat prihatin terhadap kebersihan.

5.Kalau jatuh ketika naik bas:
Jeritlah kuat-kuat "Oi! Apa ni tolak-tolak orang?" walaupun sebenarnya tiada orang di belakang kamu.

6.Kalau terjatuh di depan perhentian bas:
Terus buat-buat pengsan sehingga ada orang yang membantu kamu.
Kalau tak ada yang membantu baring terus sampai malam sehingga tiada seorang pun yang tinggal di perhentian bas itu. Inilah masa yang paling tepat untuk kamu bangun semula.

7.Kalau tergelincir di lantai licin:
Tariklah kawan-kawan atau sesiapa yang ada di sebelah kamu untuk jatuh bersama-sama supaya tak lah kamu seorang sahaja yang dapat malu. Ye tak?!!




*p/s: semoga mencuba yaaa..harap berjaya..

Tuesday, February 8, 2011

photographer terbaekk...




















                                                      



uiisshhh...nie memang terbaek laaa...susah nak jumpa nie....memang tahap tinggi punya laaa....



























Monday, February 7, 2011

happy FAMILY a.k.a BUAT TERUK

uuiisshhh!!! nie memang best ni..dah tak ada ruang langsung..kenapa x bawak TV LCD..peti ais ker...

up to date

hahahhaaa....nie la kalau dah tak sayang laptop kan..apa2 pun boleh..

teRaPi MinDa...